måndag 20 november 2017

Personlig stämpel

Hej på er!
I helgen var jag på en scrapträff i Grästorp, en av de bästa tycker ju jag.
Tänkte visa ett litet kort jag gjorde där till en tävling och där jag på baksidan använt mig av en personlig stämpel som jag gjort. Ett exempel på hur dom tex kan se ut och hur det kan se ut uppstämplat på ett kort.
I vanliga fall brukar jag dekorera alla 4 sidor på ett kort men på det här kortet tyckte jag inte att det passade utan blev perfekt precis som det är.
Jag älskar att ha olika personliga stämplar som passar på olika typer av kort men som ändå visar att de kommer från mig när jag  säljer eller ger bort dom.
Hoppas ni gillar det.



Granen och god jul är dies från gummiapan , älskar deras dies!! Och stämpeln är en gammal Magnolia stämpel. Framför allt gillar jag att det är svenska företag båda två.
Hoppas ni får lite inspiration till era julkort.
Ha det gott!
Malin

Inga kommentarer: