lördag 11 november 2017

Chokladkort

I morgon är det farsdag och jag passade på att göra ett enkelt kort av lite spillbitar och svart cardstock. 


 Jag har egentligen använt en "grattis på födelsedagen" stämpel där jag enkelt maskerat bort texten "på din födelsedag". 
Du hittar olika mor och far-stämplar HÄR. Även rena mor och farsdag-stämplar ;)
Farsdag är skrivit med stickers från Nellie Snellen.

Kan inte låt bli... att även göra ett chokladkort. Jag vet att just denna stämpeln är slut för tillfället men du kan hitta andra fina stämplar som du vill ha.

Jag älskar choklad






En ask med plats för Marabous 200g choklad. Lyckades även stämpla salladsblad på mina "chokladrutor".

Jag har använt:
Brun cardstock till chokladkakan och rosa till förpackningen. Aluminiumfolie som jag limmar på med limpistolen. Motivstämpeln är från Magnolia och så även salladen på chokladrutorna, Jag har chalkat alla kanterna med distress ink och oxide i Walnut stain.


Kul att du tittade in
Önskar dig en trevlig helg

Kram
Malin
Skälsböke

Inga kommentarer: