lördag 10 juni 2017

Barnkort till nyfödd och kalas

I dag blir det kort till nyfödda och ett 1års kort i mitt blogginlägg.



Alla textstämplar är från Malins stämplar.
Giraffen är en gummistämpel från Pernilla Nilsson design
Den vita bård diesen kommer från Marianne design och kvadraten är från crealies dies.
Övriga dies kommer från Wish.
Övrigt: chalkat med walnut stain, papperna är spillbitar, silver embossingpulver.

Vad passar bättre än ett 1års kort denna månaden när Malins stämplar fyller 1år. Jag hoppas att ni har koll på de fina erbjudande som ligger ute men även på tävlingen som kommer ut den 15/6. Malins stämplar har en egen sida ävenpå FB.





Kort och kuvert till nyfödd flicka








Avlångt kort till nyfödd pojke



Kul att du tittade in. Hoppas ni får en kanon helg med mycket sol och värme.

Kram
Malin
Skälsböke

Psst. Har ni koll på Malins fina studentstämplar? Jag gjorde en tagg till locket på min låda till en av studentpresenterna. Enkelt, rent och snyggt



Sukulenterna gjorde jag i papper. Beskrivningen på hur jag gjort dem finns i min egna blogg, HÄR

Inga kommentarer: