måndag 17 april 2017

Olika grattiskort!


 
Hejsan!

Idag visar jag lite olika grattiskort jag gjort med Malins Stämplar! :)



Det första är gjort med både vanlig distress + distress oxide.



Här har jag målat fågeln, från Skaparkällaren, (som Malin har samarbete med) med vattenlösliga pennor på bläckstråleutskrift. Under andakt och med grå penna, eftersom det svarta flyter ut direkt vid minsta vattenkontakt. Inte optimalt och jag förstörde en hel del motiv...  Attan att det skall vara så svårt att hitta något som fungerar med vattenlösliga pennor! Jag får lov att köpa bara gummistämplar. Så får det bli, för det verkar som att laserskrivare inte heller fungerar optimalt.
Men detta blev helt ok, och jag gillar verkligen enkelheten i stämplarna! :)
 
Här har jag lekt med Nuvo mousse och lite distresser.
Enkelt med, men jag gillar ju sånt. Clean & Simple är så vackert!

 
   
 
Ha en fin annandagpåsk! :)
 

Lisa

instagram: scraplivet.
 

Inga kommentarer: