onsdag 26 oktober 2016

Äntligen hemma-Bebismys

Sedan jag började med scrapbooking så har jag alltid gjort kort och olika saker i mindre format. Därav föll jag pladask för Pl. Men denna vecka tänkte jag försöka gå utanför comfortzonen och göra en Layout. Har använt mig av stämpeln: Hemma. Den är embossad med rangers sticky embossing och sedan är det silver folie. Resultatet blir ett silvrigt blänk,man kan säga att det är en mellanting mellan embossing och att använda minc maskinen. Lite kladdigt och inte alltid så lätt att få snyggt.. inte konstigt att man börjar bli sugen på införskaffa en minc;)

Här kommer en bild som är en av de första när min stora tjej håller sin lillebror för första gången. Tänk vad tiden går fort, redan 7 månader sedan.








Ha en go och pysslig vecka=)
Michaela

Kika in min blogg för mer inspo; Scrappgrynet
Instagram: Scrappgrynet

Inga kommentarer: