söndag 3 juli 2016

Lekt med lite kort.

Jag fick hem mina första egna stämplar för ett litet tag sedan så har jag äntligen kunnat sitta lite och leka med dom. Det är så himla kul! Gjorde mig några veckostämplar, lite småord som jag vill använda mig av samt sommar och semester för det passar ju nu tyckte jag Jag älskar ju den snirkliga stilen men jag har även gjort dom i gammal skrivmaskinstext för det är oxå nåt som jag gillar väldigt mycket och som är väldigt användbart överallt.
Hoppas ni kan få lite inspiration av dessa och jag kommer såklart visa upp allt jag skapar med dom här på just denna bloggen.
Vill ni se stämplarna lättare så finns det små kategorier längst upp under loggan där ni kan kika runt oxå om ni vill.

Nu hoppas jag att jag i sommar ska få lite tid för mitt PL igen.
MEN jag har även gjort stämplarna så jag tycker de ska passa även till att gra kort med eftersom jag i grund och botten är en kortmakerska. Men även till Lo kan man ju använda dom ( om jag nån gång skulle göra nån. ;) )
Kram Malin

Inga kommentarer: