måndag 8 januari 2018

Ett roligt år!

Hej på er!
Det har varit ett riktigt roligt år detta och hålla på och designa och göra egna stämplar!!
Jag kommer förmodligen framöver inte att göra några nya, i alla fall inte på ett bra tag. Jag vill ju att detta ska vara kul och inte ta allt för mycket tid eftersom det bara är en hobby för mig.

Nu när jag är själv så blir det alldeles för dyrt att göra så många olika stämplar som jag har gjort innan.Om det skulle säljas av de resterande och jag får ihop ekonomin till ett nytt ark så kanske kanske det kan bli några nya stämplar längre fram i år ( har ju fortfarande massa designs i huvvet som jag skulle vilja skapa...fniss..)  men vi får se om det går ihop sig och det hoppas jag att ni alla förstår. Jag kan inte fortsätta att lägga så mycket ur egen ficka bara för jag tycker det är roligt...fniss

De stämplar som finns kvar här på sidan kommer att få ligga kvar om det skulle vara nån som vill ha nåt framöver av det som finns kvar.
När de är slut är det slut och jag kommer ta bort de eller skriva slut på sidan o det finns bara ett ytterst fåtal av varje stämpel då jag bara gjort några extra för att jag fick frågan i början när jag började skapa mina egna stämplar.

Man kan fortfarande nå mig på samma sätt som förrut.

De personliga stämplarna kommer jag  fortsätta att göra men som jag skrivit på sidan skickar jag inte iväg det förräns vi är 13 st som vill ha stämplar då det måste gå ihop ekonomiskt då jag inte vill plocka pengar ur egen ficka.Ni betalar helt enkelt fabrikspris på dessa precis som innan. Just nu är vi 4 som vill ha personliga stämplar så på det arket vi håller på nu finns det plats kvar om man vill ha sig en personlig stämpel.
Det är en bra present till en kompis om inte annat!

Jag kommer fortsätta att lägga in bilder på det jag skapar av mina stämplar här i bloggen om ni fortfarande är sugna på lite inspiration osv.
Hoppas ni kikar in för lite inspiration då och då!

Ha det gott och TACK för alla fina kommentarer om stämplarna! <3
Nu hoppas vi att 2018 blir ett riktigt roligt scrapår! <3

Malin

Inga kommentarer: