lördag 30 september 2017

Halloween och askmall

Hej
I morgon är det oktober. Kan knappt fatta det. 
I veckan fick jag ett kuvert från Malin med hennes underbara stämplar, mycket nytt och roligt i Halloween och jul-tema. 

Så idag bjuder jag på en ny liten ask. En ask utan lim och tejp.
Jag valde att använda flera av de nya stämplarna som jag fick. 
Du hittar dem HÄR.

Jag har stämplat motiven och texterna med Distress oxide (svart, orange och lila) dynorna på ett CC4 250g papper (A4) och sen klippt ut till asken.


Jag lägger in mallen i mitt inlägg här i bloggen, lördagen 14 oktober.

I mitt senaste inlägg lovade jag att jag skulle lägga upp mallen till min näsdukshållare. Så håll till godo, här kommer den :)



Tack för att du tittade in idag, hoppas vi ses snart och njut nu av sista dagen i september.
Kram
Malin Wiberg
Skälsböke

Inga kommentarer: