lördag 10 december 2016

God Jul

Hej, jag är den nya tjejen i DT-teamet. Så idag blir det både en presentation av mig och två julkort.

Jag heter Malin Wiberg, 40 år och bosatt i Skälsböke i norra Skåne tillsammans med man och 2 tonåringar. På dagarna arbetar jag inom skolvärlden som skolsimsansvarig och har ansvaret för att de flesta åk 2-3 eleverna i vår kommunen lär sig simma. Jag har dock jobbat mestadels inom behandlingshem med ungdomar som har haft svårigheter i livet i olika perioder. På fritiden ägnar jag den tid som blir över när allt annat är avklarat, till att färglägga och att göra kort. När Malin frågade om jag ville vara en del av hennes design team så var jag tvungen att kolla upp hennes stämplar. För bilderna jag fick upp i huvudet var PL-stämplar. När jag såg de olika stämplarna så tänkte jag " wow något annorlunda" så jag tackade JA. Denna gången valde jag dock de raka fina jultexterna men nästa gång får det bli andra utmaningar. Jag kommer först och främst att göra kort, men man vet aldrig vilka ideer som kan dyka upp i huvudet under tiden man skapar ;)
Jag ser med spänning fram emot att få tillhöra detta gäng och alla nya utmaningar som detta innebär.

Vi ses i bloggen och på FB.
Kram Malin 
Kreativ af Skälsböke
kreativafskalsboke.blogspot.se

 I dag bjuder jag på två julkort med Malin´s stämplar, den ena " God jul och gott nytt år!" tillsammans med Skapar Källarns snögubbestämpel. Och "merry christmas" tillsammans med Magnolia stämplar.






Jag har även använt en snöflingestämpel  från Malin på trädekorationerna.

Som jag har embossat i guld.


Önskar er alla en skön tredje advents helg
Kram Malin