fredag 2 december 2016

FOTO layout.

Denna vecka har jag gjort en layout. I stället för mönstrade papper har jag använt PL-kort.

Jag började med att skvätta mist på bakgrunden, och när den torkat stämplade jag med olika stämplar. De små cirklarna i två storlekar är nyheter hos Malins Stämplar, och de är definitivt några jag kommer att använda massor. De är verkligen så användbara! Även ”Foto” är från Malin, och jag skrev dit egen text så att det blev ”Dagisfoto” av det hela, vilket är precis det layouten handlar om. Jag stämplade även med hjärta och pil från Idas Magasin.

Även PL-korten är ifrån Idas Magasin. Det är ett 12x12-ark som man får själv skära isär. Den trämönstrade remsan längs nederkanten av layouten är informationsremsan från det pappret. Wood Veneer-banéret med text kommer också från Idas magasin och likaså de stora enamel dotsen.

Emma

Inga kommentarer: