måndag 3 oktober 2016

Här är de nya Dt tjejerna!

Som ni vet så sökte jag några dt tjejer för ett tag sedan och nu så  har de oxå blivit utsedda.
Jag vill passa på att tacka ALLA tjejer som sökte till dt hos Malins stämplar och det har varit superkul att få läsa om er, kika i era bloggar, på instagram konton osv även om jag tyvärr inte kunde säga ja till alla som sökte.
Jag hoppas ändå att ni vill fortsätta besöka oss här på bloggen och fortsätta skapa era fina alster och visa upp för oss andra på sociala medier för ni är alla verkligen SUPERDUKTIGA!!!

Jag tänkte presentera de nya Dt tjejerna och hälsa dom välkomna hit och jag hoppas att ni ska ha roligt när ni skapar helt enkelt! De nya Dt tjejerna kommer presentera sig själva inom kort här på sidan och då kommer det finnas en kategori längst upp som kommer hete Dt team så kom gärna tillbaka och kika där om ett litet tag.
Jag hoppas ni ska inspireras av tjejernas kommande alster!

Idag vill jag då hälsa välkommen till:
Lisa Hellström
Michaela Andersson 

och
Emma Fryxelius!

Anna Lennström finns med oss sen tidigare.


Malin

Inga kommentarer: